2014. október 15., szerda

BH Cosmetics ecsetkészlet


Több mint egy hónapja már, hogy boldog tulajdonosa vagyok a 10 db-os BH Cosmetics ecsetkészletének, amit a PinkPandán rendeltem, ezért úgy gondoltam, hogy írok nektek véleményt róla. Még régebben belefutottam egy olyan hibába, hogy no name ecsetkészletet rendeltem a SaleCenteren, ráadásul  nem kis összegért, ezt pedig a mai napig is nagyon bánom, ugyanis használhatatlanok az ecsetek. Aztán egy kis idő elteltével, és sok rágódás után, úgy döntöttem, hogy elfogadható összegért újra vásárolok egy ecsetkészletet. A PinkPandán pont akcióban volt a BH Cosmetics 10 db-os ecsetkészlete. Ezt már régebben kinéztem a weblapon, de sajnos nem volt már belőle. Szerencsémre most volt és 15.190 FT-ról 8765 FT-al lehetett megvásárolni, a szállítási díjjal együtt, úgy gondoltam, hogy számomra ez jó vétel lehet, hiszen hatalmas kedvezménnyel juthatok hozzá. A baki után, amit elkövettem, megvásárlás előtt gondosan utána néztem az ecsetkészletnek, teszteket olvastam, youtube-os véleményeket néztem, és mondanom sem kell, hogy teljes mértékben meggyőzött.

Tehát ez a bejegyzés a kedvelt Pop Art Brush Set ecsetkészletemről fog szólni. Az ecsetkészlet kívülről aranyos, mókás, vidám, és egyedi ez az ami engem is megfogott. A külseje nem unalmas, mert feldobja a tartóján lévő csíkozás, és a választékos szín világ az ecsetek nyelénél. Nem foglal sok helyet, ezért utazásra is kiváló választás lehet. Már több mint 1 hónapja megvan, de még mindig boldogan nyúlok érte, vagy nézegetem a polcaimon olyan cuki, és vidám külsejű. Számomra fontos szempont volt, hogy a tartója olyan mint két ecset tároló, mert már egy ideje keresgélek ilyesmi tárolókat, de sajnos soha sem találtam, emiatt is plusz pont járt. A hengeren lévő borítás faux bőrből készült. Amikor megérkezett az ecsetkészlet talán ennek vagy a ragasztónak köszönhetően sajnos volt egy erős szaga, ezért szokás szerint az új ecseteket átmostam, ám még most is megvan ez a szag a tárolóban.

Ezek az ecsetek nem a megszokott méretűek, ugyanis legfőképpen utazás céljára lettek tervezve, ezért nem megszokott méretűek, de szinte ez fel sem tűnik használat közben, hiszen nagyon jól kézre áll, jó és könnyű vele dolgozni. A 10 db ecset számomra épp elegendő, úgyhogy nem szenvedem hiányban. Hasonlítani nem igazán tudok, mert minőségi ecsetem csak 1 db van az pedig a Sigma F82 kabuki ecsete, azt pedig nem illendő összehasonlítani szerintem ezzel az ecsetkészlettel.


Az ecsetek nagyon puhák, kellemes érzetűek, és jó minőségűek. A megvétele után már kimostam őket egy párszor, és még nem hullottak egyszer sem a szálaik.

A készlet tartalma:
- púder ecset
- kontúr ecset
- alapozó ecset 
- kerek fejű alapozó ecset 
- korrektor ecset 
- ceruza ecset 
- füstösítő ecset 
- ferde végű ecset
- rúzsecset
 - spirál kefe

Szerintem megéri beruházni rá, mert egy kezdőnek ennél több ecsetre szerintem nincs is szüksége. Ha pedig egy picit egyedibb, változatosabb ecsetkészletet szeretnél a minőség mellett akkor neked találták ki ezt az ecsetkészletet. Én nem bántam meg, hogy megvásároltam, mert nagyon elégedett vagyok vele, és ennél jobb és puhább ecseteket nem is kívánhattam volna magamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése