2015. január 19., hétfő

☀ Müller - Rossmann haul ☀


A most következendő bejegyzésben azokat a termékeket szeretném megmutatni Nektek, amiket a mai napon vásároltam.



CV young pattanás elleni púder 715 FT (Kizárólag csak a müllerben kapható!)
Mattító púder, zsíros pattanásos arcra.  Nem tömítí el a pórusokat, antibakteriális. Szalicilsav tartalma révén, csökkenti a pattanásokat, a cink pórusösszehúzó hatású. Parfümmentes, nem irritáló.


Yamuna olivás hidegen sajtolt növényi szappan 429 FT (Rossmannban vásároltam)
Kókuszzsír, pálmazsír és glicerin tartalma puhítja, ápolja bőrét. A bergamott növény kellemesen citromos, finom, enyhén virágos illattal rendelkezik.


Neutrogéna Visibly clear  1490 FT (Jelenleg még csak a müllerben kapható)
Mattítja a bőrt és összehúzza a pórusokat.

 

Körkefe 1399 FT  (Rossmannban kapható)
A lekerekített formájú Professional szárító kefe természetes sértők és kiváló minőségű ionos fogak felhasználásával készült. A hajszárításkor a lekerekített formájú kefe selymessé teszi a hajat és megnöveli annak tömegét. A kefe ionizáló képességének köszönhetően megelőzi a hajvégek töredezését és csökkenti a statikus elektromosságot. 


Hajvágó olló 1699 FT  (Rossmannban kapható)
A professzinális, egyoldalon fogazatos ritkító olló ideális sűrű haj ritkításához, valamint átmenetek vágására és lépcsős kontúrhoz. A különböző méretű, gumibetéttel ellátott ollószemek és az ujjtartó egy kényelmes és kevésbé fárasztó hajvásást tesznek lehetővé.


4 megjegyzés:

  1. szia! gondolkozom a hajritkító olló megvételén. kipróbáltad esetleg azóta? mi a véleményed róla?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Könnyű a használata, én nagyon megszerettem! Egyszerűen, és gyorsan lehet vele dolgozni! Szerintem nem fogod megbánni, ha beruházol rá! :) Eddig még egyszer sem rontottam el vele a hajam, amikor használtam!

      Törlés
  2. Köszi a választ, ma voltam is Rossmannban és hirtelen felindulásból megvettem :D. Féltem, hogy nem lesz éles, de jól működik. :)

    VálaszTörlés