2015. február 19., csütörtök

Hatalmas Haul bejegyzés - ♥ Essence leárazások! ♥


Végre a Rossmannban is elkezdődtek a nagy Essence leárazások! Én is beszereztem jó pár dolgot fillérekért. Továbbá a hétvégén vásárolt termékeket is megszeretném mutatni nektek! Mostantól, amikor több minden összegyűlik, akkor lesz egy nagyobb bejegyzés, amiben megmutatom az összes terméket, amiket vásároltam! Lássuk is, hogy most mik azok!



Most igazán megéri a Rossmannban Essence termékeket vásárolni, mert a régebbi termékeket kiárusítják, így 350 FT-ért vásárolhatóak most meg bizonyos termékek! Ha lemaradtál a Müller kiárusításáról - mint ahogy én is - most itt az alkalom, hogy beszerezd a régóta áhított termékeket a Rossmann üzletből!


Essence körömápoló toll - 349 FT

A körömlakk lemosó használata után mindig nagyon száraz lesz a körömágyam, ezért szükségem volt már egy körömápoló termékre. Most pont jókor jött az Essence leárazás, és megvásároltam, mert ennyi pénzért szerintem megérte, kíváncsi vagyok, hogy mit fog tudni!

Az E vitamin és a proteinek aktiválják a körömnövekedést valamint biztosítják a köröm és körömágybőr megfelelő táplálását. 

Essence Effect körömlakkok - 349 FT

Már nagyon régóta szemezek ezekkel a körömlakkokkal, de 749 FT-ért sokalltam az árát, most 349 FT-ért lehet elhozni darabjukat, én egy kékes és egy rózsaszínes árnyalatot hoztam el!

Essence szemhéjpúder - 349 FT

A szemfestékeim szinte csak barna, és árnyalataiból tevődnek össze, mivel ez a szemhéjpúder paletta is 349 FT-ba került, úgy gondoltam, hogy miért ne turbózzam fel a készletem egy vidámabb, és színesebb palettával. Ezt az árat totálisan megérte! Sajnos már csak itthon vettem észre, hogy valaki belenyúlt!

Essence gél lakk lemosó - 349 FT

Körömlakk lemosóra mindig szükség van, pláne, ha minden héten másmilyen színű a körmünk, és mivel ez kifejezetten gél lakk lemosó, úgy gondolom, hogy hatékonyabban távolítja majd el a sima lakkot is! Ennyi pénzért pedig teljesen megérte!
További képek:



A hétvégén vásároltam pár dolgot a Müller üzletben, ezeket is megszeretném mutatni, hiszen ott mindig találok valami magamnak valót!


Essence Like An unforgettable Kiss parfüm  - 2295 FT

Végre kapható a Müllerben az Essence like an unforgettable Kiss 50 ML-es kiszerelése! Én gyorsan lecsaptam rá, mert imádom ezt az illatot! Ide kattintva el is olvashatod a véleményem róla!

Essence utazó szett - 3 db üres üveget tartalmaz - 745 FT

Utazáskor mindig meggyűlik a bajom, hogy hogyan és miként tudom majd a sminklemosómat és egyéb folyékony termékemet elvinni, végre találtam egy nagyon jó kis praktikus dolgot. Az essence utazó szettjében 3 db pici üres üveg található! Így most már bármikor bárhová eltudom vinni a lemosóimat!


Labello Lip Butter - 625 FT

Akciósan 625 FT-ért jutottam hozzá a Labello Lip Butter ajakápolójához, amit már mindenki agyonra dicsért, ezért én is kíváncsi voltam rá, hogy mit tud. Tényleg nem olyan, mint egy sima "Labello", és szépen hidratálja az ajkakat!


A Bijou Brigitte üzletben is akció volt, és ezt a szép pénztárcát hoztam el onnan, amit még a hétvégén láttam, és áhítoztam rá!



További körömlakkok, hiszen azokból sosem elég. Ezeket a körömlakkokat 350 FT-ért vásároltam meg egy noname üzletben!


A KIK üzletben is találtam egy nagyon csajos dolgot. Ez az alvómaszk 520 FT-ba került!


A barátomtól Valentin napra kaptam ezeket a cukiságokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése