2015. október 20., kedd

Rival de Loop arctisztító készülék

A most következendő bejegyzésben egy olyan arcápoló készüléket szeretnék nektek bemutatni, amit nemrégen vásároltam a Rossmannban, mindössze 3000 Ft-ért, ez lenne a Rival de Loop arctisztító készüléke.






A rival de loop elektromos forgó arctisztító kefe korszerű mindennapi tisztító eszköz, amellyel fiatalabbá, egészségesebbé és élénkebbé teheti a bőrét. Négy darab cserélhető funkcionális fejjel (2 normál kefével és 2 érzékeny bőrre való puha kefével) van ellátva, amelyek hatékonyan távolítják el az arcbőrről a szennyeződéseket, zsírt, kozmetikumok maradványait, foltokat, apró barázdákat, és segítik a bőrápoló készítmények felszívódását, ezáltal növelik a bőr rugalmasságát.


Hatása: Felgyorsítja a sejtregenerálódást, fiatalabbá teszi a bőrt és visszafordítja az öregedés folyamatát. Ragyogóbbá, rózsássá teszi az arcszínt, felélénkíti a szürke és megfáradt bőrt azáltal, hogy javítja a keringést a bőr felszínén.

Eredmény: Az elhalt hámsejtek eltávolításával lágyabbá és simábbá teszi a bőrt. Megakadályozza a pórusok eltömődését, ami a mitesszerek és egyéb bőrproblémák kialakulását okozhatja. 


Alapvetően nagyon jó ez a kis készülék, mert nagyon jól megtisztítja az arcbőrünket, és hihetetlen olcsó áron kapható a Rossmann üzletekben. Én a jimjams arctisztító készülékét szerettem volna megvásárolni, de szerintem elég húzós az ára, ezért megvásároltam ezt. Kellemes ahogy masszírozza az arcunkat, és nem szúr közben. Látványos az arctisztítás, hiszen hatékonyabban tisztítja meg a bőrünket, mint amit a kézi tisztítás során eltudunk érni . Használat közben nem esik le a feje a készülékről, ott marad a helyén a bőrünk megtisztításának a végéig. A leírás mély tisztításhoz és bőrhámlasztáshoz is ajánlja a készüléket. A készülék 2x AA elemmel működik, ezt tartalmazza a doboz is.  



2 megjegyzés:

  1. Nem mindennap. Általában akkor szoktam használni, amikor hatékonyabb arctisztításra vágyok. A mindennapos használattól sajnos nekem kiszárítaná az arcbőröm.

    VálaszTörlés