2016. november 19., szombat

Határidőnaplók - Naplók a 2017-es évre!


Sziasztok! A következő bejegyzésekben megszeretném mutatni nektek, hogy melyek azok a 2017-es határidőnaplók, amelyeket a birtokomba tudhatok. Imádom az év végét, hiszen ilyenkor mindig különleges meglepetésekkel, ajándékokkal kaphatóak az újságárusoknál a különböző újságok, készülve a a 2017-es évre.

Lentebb már olvashattátok, hogy a Dm is készült 2017-es Life Book-al, amit szintén kiváltottam, és meg is nézhettétek az oldalon! Illetve betekintést nyerhettek vele. Ezt a fajta naplót 100 pont + 999 Ft - ért cserében lehetett a miénk.

Ez a bejegyzés egy segítő jellegű, útmutató, hogy megosszam veletek, hogy mely újságokat érdemes most megvásárolni, ha szuper határidőnaplóra vágyunk.


1.) Joy Magazin -  Határidőnapló 2017
A November Joy Magazinban is található határidőnapló, amely 2 féle változatban érhető el. Egy csíkos, illetve egy lánykás stílusban álmodták meg a joy szerkesztői. Én az előbb említett lánykás stílust hoztam el, ugyanis abban a coopban ahol én vásároltam ott csak ez az egy db volt elérhető, aminek természetesen nagyon örültem, úgyhogy nekem ez is elegendő volt, hogy egyáltalán megtudtam vásárolni. Az újság mindössze 695 Ft-ért vásárolható meg, ami szerintem tökéletes ár ahhoz képest, hogy még egy naptárt is kapunk az újsághoz! A határidőnapló eleje illetve hátulja is kemény papírból készült, ami szerintem nagyon praktikus, hiszen nem gyűrődik össze, nem lesz csúnya a füzetecskénk. Vidám, színes, cuki, lányos összeállítást kaptunk a borítóképre. Ám szerint a lány csúnya. Az arcát szebbre is megcsinálhatták volna. A határidőnaplóban idézetek találhatóak, amiket a Szerencsejáték Zrt közreműködésével kerültek bele a határidőnaplóba. Vannak pár vicces idézetek, végül is csak a szerencséhez kapcsolódó gondolatok kerültek bele, ha már szerencsejáték zrt.. Vannak olyan oldalak/kérdések, amikre mi magunk fejthetünk ki hosszasan gondolatokat,. mint például 20, dolog, amit tudni kell rólam, vagy helyek, ahová szeretnék eljutni, ilyen az én áloméletem, gyermekkorom legszebb emlékei. Ez viszonylag nagyon jó ötlet volna, és nagyon jó gondolat volt a szerkesztőktől, de viszont pár dologgal nem értek egyet, hogy miért került bele. Hiszen, pl. a legvégére tették a személyes shoppinglistát, és esélytelen az hogy amikor a végére beleírunk, akkor utána már nem fogjuk megtalálni azt az irományt amit éppen keresünk, vagy a közepébe leírunk az éppen aktuális kérdésre választ utána pedig nem találjuk meg hová is írtunk. Mert persze ilyenkor ez előfordulhat.Az ötlet jó volt,csak sajnos elveszhetünk benne. A határidőnapló végén még található Jegyzetelni való üres rész, ami mindig jól jöhet. 

Joy magazin 




2.) Marie Claire Magazin -  Határidőnapló 2017

A Marie Claire Magazinhoz egy igazán egyedi, elegáns, határidőnaplót kaptunk.  Sötét szürke, és piros színben kapható. Természetesen amikor minden üzletet bejártam a tescoban találtam még egyet, ami a sötét szürke verziójú határidőnaplót tartalmazta.  Kemény fedelű borítója van, marie claire 2017-es felirattal. Igazán elegáns, egyedi, komoly határidő, ami nekem személy szerint nagyon bejött. Nem egy sötét szürke színről van szó, mert még megspékelődik egy ezüst csillogós külsővel, ami fantasztikusan feldobja a napló egyszerűségét. Itt is elengedhetetlen kellék az idézetek, illetve az idézet mellé még kép is társul. A határidő belseje is ugyanolyan egyszerű letisztult tervezés. Heti lebontás, úgymint a Joy határidőnaplóban, viszont ez az elrendezés nekem jobban tetszik, és pluszban a jegyzeteknek van elegendő hely is, ha esetleg egy héthez több mindent szeretnénk írni. Nagyon korrekt, egyszerű, letisztult naptárról van szó. 895 Ft -ba került és a nagy marie claire magazinhoz jár csak.

Marie Claire




3.) Dolce Blocco  Határidőnapló 2017
És most jön az én személyes kedvencem, amit a tescoban vásároltam: Ez lenne a dolce blocco határidőnapló, ami már picit a drágább kategóriába tartozik. Azonban nekem ez a határidőnaptár a kedvencem a különlegessége miatt. Már a borítója elbűvölő, hiszen egy szépen kidolgozott, jó tapintású borítót kapunk. Nagyon szép, kidolgozott külső,belső. Éves, heti, tervező. névnapi lista, mindennapra egy gyönyörű idézet.Tippek, tanácsok, pozitív gondolatok. Picit szokatlan volt először, hogy olyan nagy hézag van a sorok között, de valószínűleg csak megszokás kérdése.Mindenképpen egy szerethető márkáról van szó, ha szép határidőnaplót szeretnétek, ne habozzatok dolce bloccora váltani. 

Dolce Blocco 






Remélem, hogy segítettem a döntésedben, és

Kövess Facebook-on és Instagram-on is!
http://instagram.com/beautywaveblog
 https://www.facebook.com/beautywaveblog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése