2016. november 27., vasárnap

Nyíregyháza - Zoo

Sziasztok! A szombati napon kedvezményesen lehetett ellátogatni a nyíregyházi állatparkba. Direkt magammal vittem a fényképezőgépem, hogy majd készítek nektek képeket, de viszont nagy pechemre lemerült az elem, és amit vittem pót elemet az is kb 10 percig bírta csak. Úgyhogy fényképező nélkül maradtam egész látogatásom során, a telefonom pedig nem készített olyan szép képeket. Pár egész jó képet azért sikerült készítenem, úgyhogy azokat megosztanám veletek!



Én személy szerint sajnáltam őket. Némelyik állaton annyira látszott, hogy szomorú, boldogtalan. Hiszen be vannak zárva, és biztosan rossz nekik, hogy nem lehetnek szabadok, hogy az életüket zárt "falak" között kell eltölteniük. Sajnáltam őket. Ők olyan értékesek nekünk. Nem így kellene végezniük, csak azért, mert az emberek szórakoztatására legyen valami ilyesmi. 









A kedvencem Ő volt:
Olyan kis figyelmes volt. Mindig figyelt mi történik körülötte, kihúzott, emelt fővel. Nagyon cuki kis láma.







Kövess Facebook-on és Instagram-on is! 
http://instagram.com/beautywaveblog
 https://www.facebook.com/beautywaveblog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése