2016. november 29., kedd

Újabb Haul

Sziasztok! A legutóbbi időben vásároltam egy picit, ezeket szeretném nektek megmutatni! Eldöntöttem, hogy megvásárolom a Secret könyvsorozatot, mert én nagyon hiszek ebben, és a gondolkodásmódot nagyon megtudja változtatni. A sorozat első kötetét már olvastam, illetve a számítógépemen is megtalálható, ezért úgy gondoltam, hogy a második részt, "az erő" című könyvet fogom megvenni. Ez is ugyanolyan jó, mint az első része volt, csak itt jobban kifejti, felépíti "a titkot.".

A müllerben vásároltam egy mano márkájú pénztárcát. Nagyon szép elegáns, letisztult pénztárca. Szükségem volt már egy ilyen típusú pénztárcára. A csoki barna nagyon szépen mutat, első látásra  beleszerettem.





A lakkok terén is beújítottam. Két Sally Hansen és egy opi lakkot vásároltam kedvezményes áron a müllerben és a dm üzletben. Már mindegyiket viseltem, nagyon tartós körömlakkokról van szó, imádom őket! Két hétig simán kibírják, csak egy kis kopás jelentkezik, ami nem feltűnő.

OPI NAIL LACQUER Italian love affair
Sally Hansen 230 Nude now
Sally Hansen 244 Mauve-olous




Kövess Facebook-on és Instagram-on is! 
http://instagram.com/beautywaveblog
 https://www.facebook.com/beautywaveblog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése